کد خبر : 10192
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 8:17

معرفی ده بیمه‌ی برتر سلامت از لحاظ جذب سرمایه

معرفی ده بیمه‌ی برتر سلامت از لحاظ جذب سرمایه
از آن‌جایی که امروزه نرخ رشد اینشورتک‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، مجله‌ی دیجیتال اینشورتک با نگاهی به فعالین صنعت بیمه‌ی سلامت به معرفی ده اینشورتک برتر در این حوزه پرداخته است که توانسته‌اند بیشترین بودجه را به خود اختصاص بدهند.

به گزارش باشگاه بیمه گران، از آن‌جایی که امروزه نرخ رشد اینشورتک‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، مجله‌ی دیجیتال اینشورتک با نگاهی به فعالین صنعت بیمه‌ی سلامت به معرفی ده اینشورتک برتر در این حوزه پرداخته است که توانسته‌اند بیشترین بودجه را به خود اختصاص بدهند.

Bright Health (۴/۲ میلیارد دلار)

برایت هلث مستقر در ایالات‌متحده، با بودجه‌ی کل ۲.۴ میلیارد دلار در صدر فهرست سرمایه‌دارترین اینشورتک‌های سلامت قرار دارد. برایت هلث در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده است و هدفش تحول تجربه‌ی مراقبت‌های درمانی از طریق ترکیب فناوری نوآورانه با پوشش جامع برای بیمه‌ی اشخاص و خانواده‌ها است. این شرکت طیف وسیعی از طرح‌های بیمه‌ی درمانی را ارائه می‌دهد که بر درمان جمعی و پشتیبانی شخصی‌سازی‌شده تأکید دارد. پلتفرم برایت هلث تجزیه‌وتحلیل پیشرفته‌ی داده‌ها و مدل‌سازی پیش‌بینانه را به‌منظور بهبود نتایج مراقبت‌های درمانی و بهینه‌سازی هزینه‌ها ادغام کرده است. این شرکت همچنین بر فراهم کردن امکان مشارکت مستمر با درمانگران به‌منظور افزایش کیفیت و دسترسی به درمان تمرکز دارد. برایت هلث با رویکرد مشتری‌محور و تعهد به مراقبت مبتنی بر ارزش، خود را به‌عنوان بازیگری مهم در صنعت اینشورتک تثبیت کرده است.

Devoted Health (۲ میلیارد دلار)

دیوتد هلث با ۲ میلیارد دلار بودجه‌ی کل، در رتبه‌ی دوم لیست ده بیمه‌ی سلامت برتر این لیست قرار دارد. این شرکت که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، در بیمه‌های درمانی تخصص دارد و پوشش درمانی جامع و شخصی‌سازی‌شده را به سالمندان ارائه می‌دهد. دیوتد هلث فناوری پیشرفته، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و درمان جمعی را برای بهبود تجربه‌ی کلی مراقبت‌های درمانی ادغام کرده است. پلتفرم این اینشورتک طیف وسیعی از خدمات، از جمله مراقبت‌های اولیه، پوشش داروهای نسخه‌دار و گزینه‌های درمان از راه دور را ارائه می‌دهد. این شرکت تأکید زیادی بر مراقبت‌های پیشگیرانه دارد و پشتیبانی بیشتری برای بیماری‌های مزمن ارائه می‌دهد. دیوتد هلث در مقایسه با رقبای جاافتاده‌تر نسبتاً تازه‌وارد است، ولی به خاطر رویکرد مشتری‌محور و تعهد به بهبود نتایج مراقبت‌های درمانیِ مشمولان بیمه‌ی درمانی شناخته شده است.

Oscar Health (۱.۶ میلیارد دلار)

اسکار هلث در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است و از فناوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای ارائه‌ی راه‌حل‌های بیمه‌ی درمانی شخصی‌سازی‌شده و کاربرپسند برای خانواده‌ها و شهروندان آمریکایی استفاده می‌کند. این اینشورتک با سرمایه‌ی کل ۱.۶ میلیارد دلاری، از لحاظ بودجه‌ی کل در بین سه بیمه‌ی سلامت برتر قرار می‌گیرد. پلتفرم این شرکت ثبت‌نام آنلاین آسان، اپلیکیشن مدیریت بیمه‌نامه‌ها و دسترسی به خدمات درمانی مجازی را ارائه می‌دهد. اسکار هلث بر مراقبت‌های پیشگیرانه تأکید می‌کند و تسهیلات بیشتری مانند ردیابی تناسب اندام و مشاوره‌های پزشکی از راه دور را نیز ارائه می‌دهد.

Clover Health (۳/۱ میلیارد دلار)

کلور هلث نیز یک اینشورتک نسبتاً قدیمی امریکایی است. هدف این اینشورتک که سال ۲۰۱۳ تأسیس شده، بهره‌گیری از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و فناوری برای بهبود دستاوردهای مراقبت‌های درمانی سالمندان است. پلتفرم این شرکت تجزیه‌وتحلیل پیشرفته‌ی داده‌ها را با روش‌های درمانی شخصی‌سازی‌شده ترکیب می‌کند تا کیفیت و کارایی مراقبت‌های درمانی را افزایش دهد. کلور هلث طیف وسیعی از خدمات، از جمله مراقبت‌های اولیه، مدیریت دارو و پشتیبانی از بیماری‌های مزمن را ارائه می‌دهد. گرچه این شرکت در مورد شیوه‌های کسب‌وکار و تبعیت از مقررات با بازرسی‌های زیادی مواجه شده است، ولی همچنان نقش مهمی در صنعت اینشورتک، به‌ویژه در بازار بیمه‌ی امریکا ایفا می‌کند. این شرکت از زمان آغاز به کار، در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار کسب کرده است.

Lyra Health (۱/۹۱۰ میلیون دلار)

پنجمین شرکت در فهرست ده بیمه‌ی سلامت برتر، لیرا هلث است که از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۵، در مجموع ۹۱۰.۱ میلیون دلار سرمایه کسب کرده است. لیرا هلث پلتفرم دیجیتال جامعی را ارائه می‌دهد که افراد را به پزشکان سلامت روان، درمانگران و منابع درمانی وصل می‌کند. این شرکت از بینش‌های مبتنی بر داده‌ها برای تطبیق افراد با گزینه‌های درمانی مناسب استفاده می‌کند و درمان‌های مبتنی بر شواهد را از طریق جلسات درمانی از راه دور و همچنین حضوری ارائه می‌کند. هدف پلتفرم لیرا هلث بهبود دسترسی به خدمات سلامت روان و ساده‌سازی فرایند درمان برای اشخاص و کارفرمایان است.

Collective Health (۷۱۹ میلیون دلار)

کالکتیو هلث یک اینشورتک نسبتاً قدیمی آمریکایی است که در بیمه‌ی سلامتِ تحت حمایت کارفرما تخصص دارد. کالکتیو هلث سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است و پلتفرم جامعی را ارائه می‌دهد که مدیریت مزایا، مدیریت خسارات و راهنمایی‌های شخصی‌سازی‌شده در خصوص سلامتی را با هم ادغام می‌کند. این شرکت با استفاده از فناوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها قصد دارد پیچیدگی‌های مسائل درمانی را برای کارفرمایان و کارمندان به‌طور یکسان ساده کند. پلتفرم کالکتیو هلث اطلاعات آنی، فرایندهای اداری ساده و تجارب بهبودیافته‌ی کارکنان را ارائه می‌دهد. این شرکت به دلیل رویکرد نوآورانه‌ی خود برای تحول چشم‌انداز بیمه‌ی درمانیِ تحت حمایت کارفرمایان، با کسب ۷۱۹ میلیون دلار سرمایه، موردتوجه همگان قرار گرفته است.

Waterdrop (۶۳۱.۴ میلیون دلار)

واتردراپ یک شرکت نوظهور اینشورتک است که سال ۲۰۱۶ در چین تأسیس شد. واتردراپ با ارائه‌ی طیف وسیعی از محصولات بیمه‌ی خرد با تمرکز بر پوشش سلامت و بیماری‌های وخیم، از مدل جذب سرمایه‌ی جمعی[۱] در پلتفرم خود استفاده می‌کند و به اشخاص اجازه می‌دهد در مواقع نیاز سرمایه‌ی خود را یک‌کاسه و از یکدیگر حمایت کنند. هدف رویکرد منحصربه‌فرد واتردراپ ارائه‌ی گزینه‌های بیمه‌ی مقرون‌به‌صرفه برای اقشار محروم است. این اینشورتک آینده‌دار چینی از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۶، در مجموع ۶۳۱.۴ میلیون دلار سرمایه کسب کرده است.

eHealth (۵۷۸.۷ میلیون دلار)

ای‌هلث ارائه‌دهنده‌ی پلتفرم بیمه‌ی دیجیتال باسابقه‌تری است که از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۷، ۵۷۸.۷ میلیون دلار سرمایه کسب کرده است.. این شرکت یک بازار آنلاین بیمه‌ی سلامت است و مشتریان را به طیف گسترده‌ای از طرح‌های شرکت‌های بیمه‌ی معتبر وصل می‌کند. این پلتفرم تجربه‌ای ساده و راحت برای مقایسه، خرید و مدیریت بیمه‌نامه‌های درمانی ارائه می‌دهد. زیرساخت‌های فناوری قدرتمند ای‌هلث کاربران را قادر می‌سازد تا به‌منظور تصمیم‌گیری آگاهانه، به اطلاعات جامع و بازخورد مشتریان و جزئیات قیمت‌گذاری دسترسی داشته باشند.

Alan (۵۳۱.۵ میلیون دلار)

شرکت بیمه‌ی سلامت فرانسوی آلن با جذب ۵۳۱.۵ میلیون دلار از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۱۶، مجموعه‌ای از راه‌حل‌های بیمه‌ی سلامت دیجیتال را ارائه می‌دهد. اینشورتک مذکور قصد دارد از طریق پلتفرم کاربرپسند خود، با ارائه‌ی بیمه‌نامه‌های شفاف، ثبت‌نام آسان و پردازش خسارت کارآمد، تجربه‌ی بیمه را ساده‌تر ‌کند. این شرکت بر مشتری‌محوری تأکید دارد و برای افزایش رضایت کاربران از فناوری بهره می‌برد. رویکرد نوآورانه‌ی آلن و تعهد به بهبود چشم‌انداز بیمه‌ی درمانی به محبوبیت روزافزون آن در بین افراد و کسب‌وکارهایی کمک کرده است که به دنبال راه‌حل‌های بیمه‌ی در دسترس و مدرن هستند.

Acko (۴۵۸ میلیون دلار)

آکو در سال ۲۰۱۶ در هند تأسیس شده و از فناوری برای ارائه‌ی راه‌حل‌های بیمه‌ی یکپارچه و مشتری‌محور استفاده می‌کند. این اینشورتک با اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت کاربرپسند خود طیف وسیعی از محصولات شامل بیمه‌ی سلامت، بیمه‌ی اتومبیل و مسافرتی را ارائه می‌دهد. آکو از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی بیمه‌نامه‌ها و ساده‌سازی فرایندهای خسارت استفاده می‌کند. رویکرد مشتری‌محور آکو همراه با تمرکزش بر راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری، آن را به یکی از بازیگران برجسته در صنعت اینشورتک تبدیل کرده است.

ژیلا رفیعی

منبع: اینشورتک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.