کد خبر : 10039
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 9:41

مجمع عمومی سالیانه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ توسعه کسب و کار سبا با حضور نمایندگان کلیه سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره شرکت، بازرس و حسابرس قانونی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه، آقای متقی‌پور سرپرست معاونت مالی اداری پشتیبانی بیمه ایران، نماینده بیمه ایران و آقای رضا عامری معاون مدیرکل سرمایه گذاری شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش باشگاه بیمه گران، در ابتدا و در راستای اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت،  حمید ذوالفقاری به سمت رئیس مجمع و با رای‌گیری به عمل آمده آقایان متقی پور و عامری نمایندگان شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نظار انتخاب گردیدند.
سپس رجبی معاون مالی و پشتیبانی هلدینگ سبا به نیابت از هیئت‌مدیره شرکت گزارش مبسوطی از دستاوردها و عملکرد شرکت در سال مالی مورد گزارش ارائه نمود.
وی همچنین به سود عملکرد تلفیقی شرکت به مبلغ ۵.۷۵۹ میلیارد ریال اشاره نمود.
ایشان در ادامه، به دستاوردهایی که در سال گذشته حاصل شد، از جمله راه‌اندازی سامانه جامع هلدینگ برای وحدت گزارش‌گیری شرکت‌های تابعه، اشاره نمود.
معاون مالی و پشتیبانی هلدینگ سبا سپس خلاصه‌ای از فعالیت ها و عملکرد کلیه شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ را ارائه نمود.
همچنین از جمله تصمیمات مهم در این مجمع، توزیع سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ ۳۰ تومان بود که با استقبال صاحبان سهام روبرو شد.
هاشم مهریار مدیرعامل هلدینگ سبا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد مدیران عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران سابق هلدینگ و شرکت‌های تابعه، بر تلاش‌های بی‌وقفه تیم فعلی در سال مالی گذشته به ویژه در جهت اجرای آیین‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی سهامدار عمده، بیمه ایران، تأکید کرد.
مدیرعامل هلدینگ سبا، با بیان اینکه تلاش همچنان ادامه دارد، خاطرنشان ساخت: ضمن تشکر از مدیران عامل شرکت‌ها به دلیل عملکرد قابل قبولشان در سال مالی گذشته برخی از شرکت‌های زیر مجموعه پس از چند دوره زیاندهی، با برنامه‌ریزی و تلاش بی وقفه، موفق به کسب سود و رسیدن به ثبات مالی شده‌اند.
مهریار ادامه داد: امیدوارم مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه همچنان با قدرت به تلاش جهت ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.