کد خبر : 9854
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 17:26

دیدار راهبردی مدیران هلدینگ سبا با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

دیدار راهبردی مدیران هلدینگ سبا با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران
مدیرعامل و معاونان هلدینگ توسعه کسب و کار سبا با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران در محل دفتر مرکزی بیمه ایران دیدار و گزارشی از روند فعالیت هلدینگ و شرکت های تابعه ارائه نمودند.

به گزارش باشگاه بیمه گران، هاشم مهریار مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ سبا به نمایندگی از هلدینگ سبا، گزارش جامعی از فعالیت‌های اخیر هلدینگ و شرکت‌های تابعه ارائه داد.

مدیرعامل هلدینگ سبا به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی سود هلدینگ و نیز سوددهی شرکت‌های زیر مجموعه اشاره داشت. وی همچنین به اهم رئوس اقدامات شرکت های تحت مدیریت پرداخته و بر اهتمام جدی و ویژه اعضای هیات مدیره هلدینگ بر رفع موانع و مشکلات موجود تاکید نمود.

آقای مهریار همچنین از تدوین سند برنامه راهبردی هلدینگ در افق چشم‌انداز ۵ ساله توسط متخصصان امر خبر داده و بیان داشتند این اقدام مهم در تعیین اولویت‌ها و تجهیز منابع و زیرساخت‌ها در مسیر رسیدن به چشم‌انداز و اهداف کلان هلدینگ مثمر ثمر خواهد بود.

در ادامه آقای دکتر محمدرضا کشاورز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، بر اهمیت حرکت به سمت عرضه اولیه عمومی سهام هلدینگ ( IPO شدن) و همچنین ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر از طریق سرمایه‌گذاری‌های مولد و پربازده در گروه سبا تأکید نمود.

همچنین ایشان به تشریح سیاست‌های کلی و تبیین اهداف مدنظر هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران پرداختند و هلدینگ را موظف به تدوین و انجام برنامه‌ریزی راهبردی حول محور سیاست‌های اعلامی نمودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.