کد خبر : 10197
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 9:12

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران:

بیمه ایران با تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌ های فناوری و اطلاعات در نمایشگاه الکامپ حضور دارد

بیمه ایران با تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌ های فناوری و اطلاعات در نمایشگاه الکامپ حضور دارد
نمایشگاه الکامپ یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در سطح کشور شمرده می شود که شرکت های مختلف از هر صنفی گرد هم می آیند تا مهم‌ترین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش باشگاه بیمه گران، نمایشگاه الکامپ یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در سطح کشور شمرده می شود که شرکت های مختلف از هر صنفی گرد هم می آیند تا مهمترین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند. در این میان شرکت های بیمه نیز حضور موثری در این نمایشگاه دارند و برای افزایش میزان رضایت مشتریان به دنبال ارائه خدمات بیمه ای بهتر در بستر فناوری هستند. در همین راستا با حضور در غرفه شرکت سهامی بیمه ایران گفتگویی با سیدمیثم حسینی لر، معاون برنامه ریزی و نوآوری این شرکت انجام دادیم که با دست پر به این رویداد بزرگ پا گذاشته بودند.

حسینی لر در ابتدای صحبت های خود گفت: بیمه ایران با تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های فناوری و اطلاعات و هوشمندسازی برای ارائه خدمات مطلوب در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در زمینه سامانه های بیمه ایران که در رویداد در معرض نمایش قرار گرفته است تصریح کرد: اولین سامانه ای که باید به آن بپردازیم، سامانه “ایران من” است که تمامی موضوعات مربوط به بیمه را می توان در این سامانه به صورت جامع به مشتریان بیمه ایران ارائه داد. مورد بعدی سامانه نظرسنجی هست که از این طریق می توانیم نظرات مشتریان خود را در زمینه تجربه مشتری دریافت کنیم تا از این طریق خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: سومین سامانه که در نمایشگاه الکامپ به مشتریان ارائه می شود، سامانه جدید درمان است. این سامانه پیش ازاین نیز موجود بود اما برای بهبود عملکرد بازنویسی شده است. سامانه بعدی SRM است که به صورت یک مرکز شبانه روزی تدارک دیده شده تا اگر مشتریان بیمه ایران دچار مشکلی شدند، مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی آنها خواهند بود.

وی همچنین در زمینه مدیریت شعبات نیز برنامه های بیمه ایران را اینگونه بیان کرد: یک داشبورد درون سازمانی هم تهیه شده که به تمامی اداره های کل استانی داده شده و با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای موجود، وضعیت شرکت بیمه سهامی بیمه ایران را به صورت آنلاین در اختیار اداره کل های هر استان قرار می دهد تا تصمیم گیری ها بهتر انجام شود.

حسینی لر در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت های بیمه‌گر کشور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه بخشی از دستاوردها و طرح‌های حوزه هوشمندسازی و فناوری و اطلاعات، تلاش دارد تا از طریق ارتباط مستقیم با مراکز فعال در حوزه فناوری و اطلاعات، نسبت به اشتراک مسائل و ارائه توانمندی‌های خود اقدام نماید.

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران با اشاره به اینکه اولین موضوع اشتراک گذاری دانش و تجربه است گفت: در همین نمایشگاه اگر بازدید بفرمایید، شرکت های فناوری حوزه بیمه ابزارهای بسیار خوبی را ایجاد کرده اند که شرکت های بیمه ای می توانند ازآن بهره مند شوند و البته شرکت بیمه ایران نیز با توجه به سابقه خود می تواند از این ابزارها استفاده کند. همچنین همدلی بین شرکت های همکار و آگاهی از وضعیت شرکت های دیگر می تواند از جمله دستاوردهای این نمایشگاه باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.